maandag, december 2

Aartsrivaal - Marissa Mayer


Aartsrivaal - Marissa Meyer



Samenvatting

Het dubbelleven van Nova wordt steeds ingewikkelder. Als Insomnia hoort ze bij de Rebellen, de geliefde groep superhelden die heerst over Gatlon City. Maar als Nachtmerrie hoort ze bij de Anarchisten, de groep superschurken die vastbesloten is de Rebellen te vernietigen.
ALs Nova begint ze steeds meer te voelen voor Adrian, ondanks dat hij de zoon is van haar gezworen vijanden.

De lijn tussen goed en kwaad wordt dankzij de toenemende criminaliteit, geheime wapens en conflicterende missies steeds onduidelijker. Nova en Adrian weten maar één ding zeker: dat te veel macht het einde kan betekenen voor hun stad en de wereld zoals ze die kennen.


Review

Dit boek is echt waanzinnig, Marissa Meyer heeft me terug kunnen omver blazen met dit verhaal, net zoals bij Alter Ego vond ik het terug zo tof dat je dit boek kon lezen vanuit de twee kanten en het verhaal van Nova en Adrian volgde. Ik leefde terug zo mee met de personages uit het boek, ze zijn ook zo goed uitgeschreven. 
Aartsrivaal is een goed vervolg op Alter Ego, maar naar mijn mening was het eerste boek toch beter.
Maar wat ik echt haat aan dit boek is dat ik nu moet wachten tot het vervolg vertaald wordt naar het Nederlands.
Ik kijk zo uit naar het vervolg deze serie is één van mijn favoriete en de beste dat ik dit jaar heb gelezen. 
Als je deze serie nog niet hebt gelezen raad ik je aan om dat zo snel mogelijk te doen. Je zal het niet beklagen.

Dit is een boek dat zeker 5 sterren krijgt.
⭐⭐⭐⭐⭐

Instagram: https://www.instagram.com/living_in_books_be/?hl=nl
Bookish merch: https://teespring.com/stores/livinginbooksbe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten